onsdag den 23. juni 2010

Luksusweekend incl. shopping!

Åhh, hvor havde jeg bare en dejlig weekend. Det var skønt at stikke af fra alting og bare være sammen med min mor. Tiltrængt, rart og luksus!

Jeg hoppede på flyet fredag eftermiddag og ankom 1½ time senere i Frankfurt, hvor min mor ventede på mig i sin mands Mercedes SLK. Taget ned, solbrillerne på og så ellers af sted mod Baden Baden. Dernede indkvarterede vi os på vores sædvanlige tårnværelse på Hotel Der Kleine Prinz. Det hotel kan virkelig anbefales! Det koster vist en formue, men det er mit yndlingshotel i hele verden. Så fantastisk atmosfære og fin udsmykning med Den Lille Prins alle vegne.

Lørdag var planen egentlig, at vi skulle ud at løbe, men det styrtede ned, så vi sov længe i stedet. Dermed kom dagen til at gå med lækker morgenmad incl. cava og nypresset appelsinjuice, shopping og en tur i kurbad. Aromaterapibad, boblemassage, sauna og alting. Det var skønt!! Shoppingen var også super, selv om den endte med at ruinere mig. Jeg endte med at købe den dyreste ting, jeg nogensinde har forkælet mig selv med. Den lækreste blazer i sort lammeskind og med nitter på skuldrene fra Benedetta Novi. Jeg elsker den!! Jeg har aldrig før oplevet på den måde, at en ting bare var som skabt til mig. Der var no way, at jeg kunne have ladet den hænge, på trods af at den var dyyyyyr. Men nu er den min.:)

Om eftermiddagen gik vi tilbage til hotellet og fik 'high noon tea' med den lækreste rabarbertærte for mit vedkommende. Mums! Bagefter tog vi et par timer med prinsessebryllup og rødvin på værelset, inden vi gik ned i hotellets gourmetrestaurant og fik den lækreste fem-retters hummermenu. Årh! Den hummersuppe, altså... Den var ubeskrivelig. Desserten bestod af tre slags chokolademousse samt en citronmousse og så friske jordbær. Det hele var anrettet på en tallerken, der var udsmykket med en G-nøgle i hindbærcoulis eller noget i den stil. Det var bare så flot og jeg ægrer mig over, at jeg ikke havde kameraet med ned... Den perfekte dag blev afsluttet med fodboldkamp i fjernsynet og Danmark vandt ligefrem! Perfect.
Søndag kom vi så ud at løbe en rigtig lækker tur nede ved floden. Det var rart at komme i gang igen. Ellers stod det på en tur på museum og se en Egypten-udstilling, lækker massage og så en sen frokost/tidlig aftensmad med skaldyr, inden vi kørte tilbage mod Frankfurt med et kort stop i Heidelberg på vejen. På alle måder altså en dejlig weekend.:)
Med det dyre køb i mente, var det min plan at finde en kjole til det bryllup, jeg skal til om et par uger, billigt på udsalg. Men nej... I stedet endte jeg med denne fine maxikjole, der kostede alt for meget. Den var bare så flot på. Det er slet ikke min normale stil, men nogle gange er det rart med noget andet. Og sommerlig er den da!

Derudover røg der også en maxikjole (hvad kan jeg sige, nu er jeg hooked...) fra Oasis med hjem, samt en kjole fra Vila. Den sidste ryger nok retur, på trods af at den kun kostede 150 kr. Den er bare ikke rigtig mig. Men den anden kjole er!:)

Nu skal jeg så også leve af vand og brød den næste tid... Av i mit Visa-kort!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar