søndag den 27. juni 2010

Dejlig weekend

Det har været en rigtig god weekend. Afslappet, effektiv og bare dejlig. Hurra for godt vejr, det betyder altså ALT!

Jeg var ude med arbejdet i lørdags. Først var vi på en hyggelig byvandring i København og derefter på Madklubben til lækker mad. Derefter sluttede nogle af os på Nyhavn til en øl eller irish coffee for mit vedkommende. Jeg var dog langt fra klar til at tage hjem, da de andre ville smutte, så jeg tog på Faust til Dio Memorial Night. Det var rigtig hyggeligt og jeg blev ufatteligt fuld.

Lørdag havde jeg grumme tømmermænd, men alligevel var jeg ufattelig effektiv, hvis jeg selv skal sige det. Jeg fik både forberedt og gennemført et interview med Joey Jordison fra Slipknot/Murderdolls, var i Magasin og klage over en fejl på min nyindkøbte kjole til brylluppet (lille fejl, der nemt kan sys, så jeg tog imod et nedslag på 10% i stedet for at returnere den...), gjorde hele lejligheden rent (SÅ tiltrængt - det var næsten skræmmende!), fik anmeldt 3 cd'er og fik set 4 afsnit af Stolthed og Fordom. Mr. Darcy, droool... Åh, hvor ville jeg gerne have en mand som ham!

I dag vågnede jeg så frisk og udhvilet - og med begyndende ondt i halsen og tung i hovedet. Pis, altså. Jeg har IKKE tid til at være syg! Så jeg valgte at ignorere det og dæmpe det med en café latte og en rabarbersnegl fra Munch. En skræmmende god nyhed! Derefter hankede jeg op i computeren og tog i Nørrebroparken, hvor jeg fik transkriberet de to lydfiler, der lå og ventede på mig. Her til aften har jeg så fået skrevet den ene artikel og fået anmeldt to cd'er til. Jeg er stolt af mig selv!

Nu vil jeg kravle i seng og gemme Accept-artiklen til i morgen. 4 dage til deadline - og 5 dage til Roskilde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar