mandag den 20. september 2010

London, baby!

Så har jeg endelig booket min tur til London. 3 dage i London all by myself... Det bliver anderledes, men fedt. No doubt!

3 dage med en snert af business og en masse pleasure. For ja, det hele udspringer af, at jeg skal over og lave interview med Glenn Hughes, tidligere sanger for både Black Sabbath og Deep Purple. Jeg indrømmer, at jeg ikke har det store kendskab til manden, men derfor er det stadig ikke et tilbud, man siger nej til. Også selv om turen denne gang er for egen regning - det giver bare en endnu bedre grund til at snuppe et par ekstra dage på egen hånd.

Jeg forudser en masse, masse shopping... Måske burde man også være lidt kulturel - nogen forslag?

Nå, godt at der stadig er et par uger til. Så kan mit øje lige nå at blive normalt igen. Jeg har fået en eller anden sær allergisk reaktion, så mit højre øje og hele højre side af mit ansigt er hævet op. Det er ret ubehageligt og ikke særlig kønt. Derudover gør det mig helt svimmel, så jeg måtte gå hjem fra arbejde i dag. Æv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar