onsdag den 8. september 2010

Læderjakke pt. II

Det er vist på tide at opdatere på læderjakke-misæren... Jeg ringede til Lades og fik et negativt resultat. Ingen jakke fundet. Jeg har derfor accepteret, at den er væk. Øv bøv.:( Jeg savner den stadig...

Men men men... Jeg tog så i Illum og prøvede jakken fra All Saints, og den er super fed! Helt fantastisk. De ville dog have 3.000 kr for den i Illum, og da den koster 250£ på nettet og kursen er under 9 - og der er i øvrigt er gratis fragt, fordi den koster over 200£ - ja, så har jeg bestilt den der. Så nu venter jeg bare ganske utålmodigt på at modtage den... Jeg håber virkelig, den kommer inden det bliver alt for koldt!

Med i bestillingen røg så også liiiige det her bælte. Jeg er sikker på, at det vil se super fedt ud i taljen på en maxikjole!
Ellers sker der ufattelig lidt i mit liv for tiden - og alligevel har jeg travlt. Det er lidt pudsigt. Men balletsæsonnen er begyndt igen og jeg er begyndt til poledancing, og så er det jo også sæson for pladeudgivelser og koncerter. Jeg har aldrig været til så mange releaseparties som lige for tiden. Det er sjovt, men ikke så forfærdelig godt for mit alkoholforbrug! Næste weekend regner jeg med bare at lay low...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar