fredag den 24. september 2010

Under my skin...

Ja, det kan man vel egentlig godt sige, at Skin kom i dag. Det var et fantastisk interview. Både hun og Ace var ekstremt oplagte og nede på jorden, og de snakkede fanden et øre af, så nu sidder jeg med 40 minutters snak, der skal transkribere. Lige den del bliver kedeligt, men det er et luksusproblem. Det var et virkelig godt interview, og jeg blev 100 % grebet af det. Det var fedt.

Ace, Skin og jeg.
(Ja, dermed afviger jeg fra min regel om at være anonym herinde - og så endda med et crappy billede af mig!;-) )

Som forudsagt nåede jeg også liige et smut forbi et par butikker, bl.a. den nyåbnede Line&Jo-butik i Gothersgade. Det kom der en Miss Ewell, en Miss Eady og et sæt stjerneørestikker, som jeg ikke kan finde navnet på, ud af. Jeg har længe haft kig på dem, og de var super fine på alle sammen. Så ja, nu er det vist endegyldigt slut med konsekvent kun at gå med plekterøreringe. Man bliver åbenbart ældre...
Miss Ewell
(Billede snuppet fra http://byelmholt.wordpress.com. Fjernes, hvis det ønskes.)


Miss Eady

Nu er kartoflerne i ovnen, så snart står den på

-------------

Wooow... Blev lige afbrudt af, at min nabos kæreste bankede på. De har lige haft indbrud. Ikke igen, ikke igen. Det er jeg ikke sikker på, at jeg kan håndtere. Hjertebanken. Der røg mine planer vist for at tage ud i aften. For fanden da også!

:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar