mandag den 13. september 2010

Okay, jeg indrømmer det...

... jeg er og bliver ikke særligt kreativt talentfuld! Det er faktisk næsten ved at være komisk.

Jeg har i snart et par år haft en symaskine, og i dag tog jeg den så frem for anden gang ever. Jeg har brugt den til at kante et balletskørt én gang, men ellers har den kun samlet støv. (Faktisk lå der et helt gråt lag hen over den...) Men jeg har længe haft en kjole fra H&M, som havde ballonfacon i skørtet, og det har irriteret mig. Jeg kan ikke lide det! Så nu havde jeg fået sprættet sømmen op og så skulle den så bare kantes normalt. Sådan både inder- og yderlaget.


Mja, hvad skal man sige om resultatet? Altså, yderlaget blev faktisk udmærket. Det ser ok ud og kjolen kan sagtens bruges nu. Det er en forbedring. Men man skal godt nok ikke kigge nærmere på inderlaget! Én ting er, at jeg har syet skævt ud over alle grænser. Næ, bedre endnu så har jeg formået at sy det på vrangen, hvis man kan sige det sådan. Det vil sige, at stoffet er foldet udadtil, i stedet for at have folden ind mod benet. Flot. Virkelig flot... Det ser jo sleeet ikke sjusket ud.

Suk. Jeg tror snart, jeg opgiver den der symaskine!

Nå, nu må det være tid til at holde fri for i dag og få lavet noget aftensmad. Dét kan jeg da i det mindste finde ud af!:D

1 kommentar: