fredag den 24. september 2010

Skunk Anansie time!

Lige om lidt tager jeg ind på et fancy hotel i København og interviewer dem her:



Jeps, ingen ringere end Skin og Ace fra Skunk Anansie. Jeg glæder mig. Ja, utroligt nok - jeg glæder mig! Det er længe siden, jeg har været så opsat på et interview. Jeg elsker, når den følelse kommer frem igen.

Det er ellers ikke fordi, jeg er stor Skunk Anansie-fan. Jeg har faktisk aldrig fået købt deres første tre album. Men alligevel kender og elsker jeg rigtig mange af sangene, og at se dem live på Roskilde Festival i 1999 var en stor oplevelse for den 15-årig pige, jeg var dengang. Hell, who am I kidding? Det ville også være en stor oplevelse i dag!

Det er ganske enkelt ikke til at komme uden om, at Skin er noget af det mest fascinerende og intimiderende. Jeg forudser, at jeg kommer til at være meget ydmyg...

At bandet så et eller andet sted overhovedet ikke hører til i et metalblad, er så en mindre detalje. Jeg er ligeglad - jeg får en oplevelse!:)

Egentlig er det her jo arbejdstid - en såkaldt "hjemmearbejdsdag" - meeeen mon ikke jeg lige kan nå at svinge forbi en butik eller to efter interviewet? Det er så sjældent, at jeg har muligheden, og det er jo fredag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar